
Det er blevet tid til at opspore flere frivillige kræfter til PFFL’s bestyrelse og arbejdsgruppe.
Bestyrelsen har arbejdet i et års tid i sin nuværende konstellation. Det er gået godt; skønne mennesker har lagt meget af deres sparsomme tid og overskud i genopbygningen og vedligeholdelsen af PFFL. Men vi må også erkende, at vi ikke er nok frivillige til at indfri vores ambitioner med foreningen.
Bestyrelsen i PFFL består naturligt nok af mennesker, som er ramt af funktionel lidelse, og dette sætter sit præg på vores effektivitet og udholdenhed. Så selvom vi nu er en arbejdsgruppe på otte mand, føles det ofte som mindre, fordi vi skiftes til at trække stikket og puste ud hver især. Det skal der være plads til i PFFL.
I fjord valgte vores IT-ansvarlige Charlotte at trække sig fra bestyrelsen, og vi har ikke fundet hendes afløser endnu. Det kan mærkes! Vi håber derfor meget at få besat den ledige bestyrelsespost til Generalforsamlingen her d. 6. februar
Som frivillig i PFFL kan man forvente et positivt og styrkende fællesskab, hvor vi løfter i flok, og hvor vi altid støtter og hjælper hinanden, både menneskeligt og fagligt. Desuden investerer vi i hinanden i form af hjælpemidler, kontorsager og relevante kurser.
Træder man ind i bestyrelsen eller PFFL’s arbejdsgruppe, bidrager man med det, man vil, i det omfang, man kan. Den ledige post hedder IT-ansvarlig, men behøver ikke af den grund kræve IT-kundskaber. Bare man er ansvarlig 😉
Som frivillig kan du hjælpe os med
- Administration
- Kommunikation
- SoMe
- Kreativt arbejde
- Fagligt arbejde
- Forefaldende opgaver, små som store
Hvis du er interesseret i at høre mere, eller er interesseret i at stille op, tøv da ikke med at kontakte formand Morten på forperson@pffl.dk
Besøg PFFL’s nuværende team her
På vegne af Bestyrelsen,
Formand Morten

